Klacht

Uw klacht, onze zorg

Heeft u een klacht? Laat het ons weten. Dan doen we ons best om het samen met u op te lossen.

De stappen

1. Selecteer uw wijkteam onderaan deze pagina.
U kunt vervolgens een formulier invullen dat terecht komt bij uw wijkteam. Dan gaan we ermee aan de slag en proberen we er samen met u uit te komen.

2. Bent u het niet eens met hoe we de klacht hebben afgehandeld?
Dan kunt u terecht bij de KLAC via www.klachtencommissie-stedendriehoek.nl. Dat is een onafhankelijke klachtencommissie die uw klacht in behandeling gaat nemen. Vul daarvoor het klachtenformulier in op Klachtenformulier – Klachtencommissie Stedendriehoek. De KLAC geeft ons vervolgens een advies over hoe we de klacht kunnen afhandelen.

U vindt rechts ook een klachtenreglement waarin u leest wie er allemaal een klacht in kan dienen en wat voor klachten het kunnen zijn. 

3. Bent u niet tevreden met het advies van de KLAC of hoe ze het afhandelden?
Dan kunt u contact opnemen met de Commissie Governancecode. In een aantal gevallen kunt u ook terecht bij de Huurcommissie of de kantonrechter. Via deze link vindt u meer informatie: Wanneer kan ik terecht bij de Huurcommissie en wanneer kan ik naar de kantonrechter? | Rijksoverheid.nl