Klacht of compliment

Bij Woonbedrijf ieder1 werken ongeveer 220 mensen. Zij willen graag dat u prettig woont. Dat gaat heel vaak goed. Bij u ook? Daar zijn we blij mee. Dat horen we natuurlijk graag, dus stuur ons gerust een mailtje op info@ieder1.nl of laat een bericht achter bij onze klantenservice via telefoonnummer 088 111 0 222.

Niet tevreden: wij horen het graag

Soms gaan dingen niet goed. Dan horen we dat ook graag. Uw klacht is onze zorg. Niet alleen omdat wij ons verantwoordelijk voelen voor tevreden bewoners. Ook omdat we hiervan willen leren. Zodat we het een volgende keer beter kunnen doen. Heeft u een klacht neemt u dan contact met ons op. Samen komen we tot een oplossing.

Niet tevreden? Lees dan verder hoe u dit bij ons kunt melden en wat Woonbedrijf ieder1 daarmee doet.

Niet tevreden, maar meld u dit liever niet direct bij Woonbedrijf ieder? U kunt ook terecht bij onze vraagbaak via telefoonnummer 06 - 51576920 en e-mail vraagbaakieder1@ziggo.nl  Onze vraagbaak kan wellicht bemiddelen in een gesprek tussen u en Woonbedrijf ieder1.

Komen we er samen niet uit?

Komen we samen niet tot een oplossing, dan kunt u contact opnemen met de Klachten Advies Commissie (KLAC). De KLAC neemt uw klacht in behandeling als u daarvoor geprobeerd hebt er samen met Woonbedrijf ieder1 uit te komen. Lees er meer over.